30 maart 2012

kaasfondue en de trompet

Er zijn dingen waar je niet van houdt als je jong bent maar wat je later toch leert waarderen. Zo werd witte wijn toch mijn zomer favoriet. Kaasfondue, pas na 50 jaar, een van mijn lievelingkostjes (op rantsoen natuurlijk). Met Jazz muziek leek het niets te worden. Ik wilde mijn jeugdtrauma verwerken en probeerde moderne Jazz maar dat was nog erger.....daar snap ik niets van.
Tot ik vorig jaar Eric Vloeimans hoorde bij Vrije Geluiden en ik ben om ! Wat een prachtige muziek ( qua trompet was ik afgehaakt na Martie en de gebroeders Brouwer)
Afgelopen week een Vloeimans special op TV en ik zat (lag) aan de buis gekluisterd. Het zet iets bij me in beweging en maakt emoties los. Wat fijn dat ik dit heb mogen ontdekken.
Kom maar op met de rest!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten